Neohodnoceno

SCARPA SPIN 2.0 W

Nové dámské běžecké boty SPIN 2.0 jsou rychlé a lehké a díky tomu ideální pro Trail / Skyrunning na krátké a střední vzdálenosti nebo výkonnostní běh na lehkých i techničtějších stezkách.

Varianta
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Skladem Skladem Momentálně nedostupné Skladem Zvolte variantu
Kód: 904/38 904/42 904/39 904/41 904/40 904/45 904/46 Zvolte variantu
Značka: SCARPA
4 490 Kč
Kategorie: Pro ženy

Jako první ve světě běžeckých bot využívají na mezipodešev PEBAX RNEW®, ekologický inovativní materiál s vysokými hodnotami odpružení a odolnosti. Prodyšný textilní svršek vyroben bez švů, je vyztužen pásky z odolného TPU. Díky konstrukci Sock-Fit LW obepíná svršek nohu stejně dokonale jako ponožka. Jsou tak eliminovány tlakové body a zajištěno maximálního pohodlí a přesnost.

  • Vysoká ochrana před náhodnými nárazy díky měkké pryži na špičce.
  • Očka zavázaných tkaniček je možné schovat do speciální kapsy pod jazykem.
  • Textilní podšívka výborně odvádí pot pryč z boty.
  • Nová podešev FIXION je vyrobena z mezipodešve PEBAX RNEW®, inovativního a ekologického materiálu s vynikajícími tlumicími a nedeformujícími vlastnostmi, který poskytuje reaktivní a dynamickou odezvu během fáze odrazu špičky.
  • Vysoká přilnavost a trakce v každém terénu díky technologii Vibram® Megagrip.
  • Samotná podrážka je tvarována tak, aby nedocházelo k jejímu zanášení v bahnitém terénu.
  • Mezi hlavní přednosti této boty patří její rychlá odezva a schopnost reagovat.
  • Pata 20mm – Špička 16mm – Drop 4mm

Inovace a tradice, dva prvky silně zakořeněné ve značce SCARPA®, která zůstává firmou rodiny Parisotto v severoitalském Asolu. Firma se věnuje výrobě obuvi od roku 1938 a ohlédnutí za její historií dokazuje obrovský inovační potenciál a stálý důraz na vysokou kvalitu ve všech ohledech. SCARPA® je inspirací pro řadu dalších výrobců, ale originál je originál; důkazem jsou v kategorii Lifestyle oblíbené boty Mojito!

Vše podstatné o mottu firmy shrnula v jednom rozhovoru Cristina Parisotto: „Je lepší být kopírován, než kopírovat, je lepší se prosazovat na trhu, než ho následovat. Stejně, některé produkty jsou nenapodobitelné“.