Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?
- Přečtěte si Reklamační řád (viz. níže) a ujistěte se, že se záruční podmínky vztahují i na váš případ.
- Zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete bez dobírky na adresu:3trman s.r.o. Volutova 2523/14, 158 00 Praha 13.
- Reklamační formulář je možné stáhnout na našich stránkách.
- Nebo nám prostě jen zavolejte a domluvíme se.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Všechny reklamace je nutné uplatňovat v provozovně Prodávajícího:Runature s.r.o. Volutova 2523/14 158 00 Praha 13, e-mail: info@runature.cz zasláním přepravní službou.
- V případě, že zboží bude kupující zasílat poštou, je třeba, aby zapsal (např. přímo na kopii dokladu o zakoupení) důvod reklamace a stručný popis vzniklé vady. Stejné informace kupující zašle zároveň na adresu info@runature.cz.
- Veškeré náklady na vrácení reklamovaného zboží hradí zákazník
- K reklamaci je nutné vždy přiložit vyplněný reklamační formulář.
- Pro zahájení reklamačního řízení musí být dodána kopie dokladu o zaplacení zboží.
- Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme.
- V případě osobního odběru musí Kupující zkontrolovat zboží již při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s Prodávajícím.
- V případě zaslání zboží pomocí přepravní služby je kupující povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalu, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad, tyto neprodleně oznámit přepravci.
- V případě zjištění poškození vzniklého přepravou je kupující povinen toto poškození reklamovat u příslušného přepravce, který mu zboží doručil.
- V případě užívání zboží v rozporu s jeho účelem nese kupující sám všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.
- Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé chybným používáním zboží, stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
- Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným, nebo neoprávněným zásahem, vniknutím cizích látek do zboží (prachu, vody, atd.), jakož i chybným použitím, údržbou či instalací.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je stanovena na 30 dní. Reklamační lhůta začíná běžet následujícím dnem od data převzetí reklamace Prodávajícím a končí dnem odeslání, nebo předání opraveného zboží kupujícímu. Kupující souhlasí s prodloužením reklamační lhůty ve výjimečných případech nad zákonem stanovených 30 dní.
- Podpisem reklamačního formuláře kupující potvrzuje, že se podrobně seznámil s reklamačním řádem a že s ním souhlasí.