Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

  1. Přečtěte si Reklamační řád (viz. níže) a ujistěte se, že se záruční podmínky vztahují i na váš případ.
  2. Zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete bez dobírky na adresu:3trman s.r.o. Volutova 2523/14, 158 00 Praha 13.
  3. Reklamační formulář je možné stáhnout na našich stránkách.
  4. Nebo nám prostě jen zavolejte a domluvíme se.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Všechny reklamace je nutné uplatňovat v provozovně Prodávajícího:Runature s.r.o. Volutova 2523/14 158 00 Praha 13, e-mail: info@runature.cz zasláním přepravní službou.
  • V případě, že zboží bude kupující zasílat poštou, je třeba, aby zapsal (např. přímo na kopii dokladu o zakoupení) důvod reklamace a stručný popis vzniklé vady. Stejné informace kupující zašle zároveň na adresu info@runature.cz.
  • Veškeré náklady na vrácení reklamovaného zboží hradí zákazník
  • K reklamaci je nutné vždy přiložit vyplněný reklamační formulář.

Reklamační_formulář

  • Pro zahájení reklamačního řízení musí být dodána kopie dokladu o zaplacení zboží.
  • Zboží zaslané na dobírku nepřijímáme.
  • V případě osobního odběru musí Kupující zkontrolovat zboží již při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s Prodávajícím.
  • V případě zaslání zboží pomocí přepravní služby je kupující povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalu, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad, tyto neprodleně oznámit přepravci.
  • V případě zjištění poškození vzniklého přepravou je kupující povinen toto poškození reklamovat u příslušného přepravce, který mu zboží doručil.
  • V případě užívání zboží v rozporu s jeho účelem nese kupující sám všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé chybným používáním zboží, stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným, nebo neoprávněným zásahem, vniknutím cizích látek do zboží (prachu, vody, atd.), jakož i chybným použitím, údržbou či instalací.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je stanovena na 30 dní. Reklamační lhůta začíná běžet následujícím dnem od data převzetí reklamace Prodávajícím a končí dnem odeslání, nebo předání opraveného zboží kupujícímu. Kupující souhlasí s prodloužením reklamační lhůty ve výjimečných případech nad zákonem stanovených 30 dní.
  • Podpisem reklamačního formuláře kupující potvrzuje, že se podrobně seznámil s reklamačním řádem a že s ním souhlasí.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení